World Edit + LWC

LWC

/lwc – vypíše všechny příkazy
/lwc mode persist – povolí vám použít jeden příkaz víckrát aniž byste museli psát znovu
/cprivate (poté klikněte na předmět) – vytvoříte privátní předmět, dostupný pouze pro vás.
/cpublic (klik)– vytvoříte veřejný předmět
/cpassword – zamknete předmět, který chrání heslo.
/cunlock – chcete-li se dostat do zaheslovaného předmětu, použijete tento příkaz.
/cinfo – zjistí typ předmětu (private/public), komu patří a jestli do něj máte přístup.
/cremove – pokud už nechcete mít předmět zamknutý, ochranu celkově odstraníte tímto příkazem.
/cmodify  – pokud chcete povolit přístup k předmětu(truhla,pec…)kamarádům.

World Edit

//br sphere – vyhlazuje teren
//wand – získáme dřevěnou sekeru
//fixwater (poloměr) – zarovná vodu
//fixlava (poloměr) – zarovná lávu
//ex (poloměr) – uhasí oheň v daném poloměru
//stack (pocet zopakování) – zopakuje neco co mame označené sekerkou tim směrem kterým koukáme.
//butcher (poloměr) – zabije všechny moby v daném poloměru.
//butcher -a (poloměr) – zabije všechny zvířata
//butcher -n (poloměr) – zabije všechny NPC
//butcher -g (poloměr) – zabije všechny golemy
//butcher -l (poloměr) – zabije efektivně úplně vše.
//remove items (poloměr) – vymaže všechny itemi v daném poloměru.
//remove (type radius) – vymaže určitý typ věcí
typy jsou :arrows,items,painting(obrazy),minecarts,tnt,xp.
//pos1 – označení 1 pozice(bodu)
//pos2 – označení 2 pozice(bodu)
//set (jmeno bloku nebo jeho ID) – vyplnění označené oblasti daným blokem (0 je air)
//replace (jméno bloku ze kterého to chci změnit,na jméno bloku na který to chci změnit)změna dosavadních bloků na jiné(např.//replace stone stonebrick
//copy – zkopírování označeného objektu
//paste – vložení zkopírovaného objektu
//undo (počet) – vrátíte jeden či více kroků zpátky.
//replacenear (poloměr nebo-li vzdálenost,a jméno bloku) – změnění třeba všechen cobblestone v daném poloměru na air(vzduch)
//sphere (název bloku,a poloměr) – vytvoří kouli(není dutá)
//hsphere (název bloku,a poloměr) – vytvoří dutou kouli
//hpyramid (název bloku,a poloměr (velikost pyramidy) ) – vytvoří dutou pyramidu z daného bloku o dané velikosti.
//pyramid – to samé až na to že není dutá
//walls (název bloku) – vytvoří zdi na označeném území.
//brush sphere (název bloku,a poloměr(max 6) ) – vytváří koule při levém kliknutí.
//brush smooth (poloměr(max 6) ) – vyhlazování např.(země)do skoro roviny.(dřevmeč)
//brush cylinder (název bloku,a poloměr) – vytváření rovných plošinek
/waterdamage – nelze se utopit
/watermovement-voda nezpomaluje
//expand ( velikost,a u jako up vzhůru) – označená oblast po príkazu expand a pote /set se vytvoří např.//expand 5 u a poté např//set stone tak se vytvoří třeba sloup 5 kostiček nahoru ze stone.
//sel poly – tímto si mužeme vytvořit 2D polygon napíšeme přikaz a poté označujeme body jeden levym a ostatní pravym.
//sel cuboid – označenou pozici odstraníte
//mask – zamaskuje daný blok nějakym jinym pred tim si dejte pří.//brush sphere
//fill (název bloku,radius) – slouží k vyplnění (nějakého rámu)
/weather (thunder,lightning,sun,rain) – nastaví počasí
//tree – po tomto příkazu klikáním levym myslim se objeví strom
//up (počet) vyskočíte do výšky kterou si zadáte a pod vámi se objeví blok