Recenze serveru MidasCraft [Archívna stránka]

Recenze serveru MidasCraft
IP: game.midascraft.eu
Web
Facebook stránka

Slovenský survival/RPG server MidasCraft je jeden z mála československých serveru s tímto zaměřením. Je sice fakt, že na světové scéně by měl oproti ostatním takto zaměřeným serverům hodně co dělat, ale tady u nás příliš mnoho konkurence (zejména konkurence, která stojí za řeč) nemá. Na druhou stranu musím říci, že tento server má našlápnuto docela dobrým směrem a pokud se bude dál rozšiřovat, stále vylepšovat svůj svět, tak by mohl čelit i světové hráčské komunitě. Ale zatím na něm hraje většinou kolem 20 hráčů.

Na lobby se nachází takové ty základní informace, ze kterých se dozvíme, že se na serveru nachází tři světy, jeden hlavní, na kterém se hraje spíše ten survival, druhý těžební, na kterém si můžete těžit jak chcete, jelikož se obnovuje a třetí což je vězení (do něho se člověk dostane, pokud dělá bordel, ale ne takový aby to bylo na ban). Na serveru se nachází mnoho RPG prvků, jako například questy, dungeony, různé vzácné itemy apod. V okolí spawnu můžeme ještě najít nějaké stavby a dungeony, ale pak už je prostor pro hráče, udělat si někde residenci a postavit si své sídlo.

Další věci co se mi velmi libí jsou opět takové ty maličkosti, které hru dělají zábavnější, jako jsou například choroby (v určitých biomech můžeš chytit nějakou chorobu), alkohol (hráči zde mohou pít či si dokonce vařit alkohol, samozřejmě 18+) ono člověk by řekl, že tady ty maličkosti jsou opravdu jen maličkostmi, ale ony jsou tak propracované, že pokud nějaký začátečník dostane nějakou tu chorobu, tak může dost dlouho trvat něž se mu ji podaří vyléčit. Abyste mě pochopili, systém chorob funguje tak, že zde je nemocnice, ve které si můžete koupit lék na určitou chorobu, ano koupit, jsou zde peníze, které si můžete vydělávat především pomocí prací, můžete si zde zvolit zaměstnání a za to poté vyděláváte peníze, například si zvolím povolání miner, tak budu dostávat peníze za to, že budu těžit různé rudy a kamení. A za ty peníze si poté mimo jiné můžete koupit lék na Vaši chorobu nebo jsou zde také hráčské shopy, ve kterých můžete své peníze také utrácet. Na Vaše peníze je zde banka, v níž si je můžete uchovat a za každou hodinu hrání Vám na Vašem kontě přibude i nějaký ten úrok. A alkohol je také dosti propracovaný, například když se opijete, tak se budete motat, chodit budete tam, kam ani nechcete, když něco napíšete do chatu prakticky to nebude čitelné, můžete se pozvracet a v neposlední řadě, když se hodně opijete, může Vás to i ze serveru vyhodit, ale samozřejmě se bezprostředně poté můžete na server zase připojit, ale je to docela sranda. Další prvek, který Vám hru zjednoduší je například batoh, každý hráč má svůj virtuální batoh, do kterého si může kdykoli něco dát (pokud tedy zrovna není plný).

Na spawnu se také nachází mnoho institucí, ať už to je jak jsem říkal nemocnice, tak i soud, kde se rozhoduje, co se udělá člověku, který něco provedl (na jak dlouho mu dát ban, jestli vůbec mu ho dát apod.), hotel, ve kterém se můžete ubytovat pokud jste zde noví a nemáte svůj domeček (samozřejmě i ten stojí nějaké peníze, takže bez práce se určitě neobejdete), domeček, ve kterém můžete najít  utratit své peníze, banka ve které můžete uložit své peníze atd.

VIP jako takové na serveru nehledejte, nachází se zde akorát možnost donatu, takže pokud jste Donator či Donator+, máte také nějaké výhody, ale primárně podporujete server, takže jich není mnoho. Donator stojí 2 eura na měsíc a Donator+ stojí 10 euro na půl roku. Je to sice trochu dražší (hlavně tedy myslím Donator+), ale nesmíme zapomínat, že se nejedená o VIP, ale o donate, takže o podporu serveru.

Web je velmi pěkný a lze se na něm dozvědět mnohé o chodu serveru. A také je na něm dynmapa, čehož si u serverů nesmírně cením, protože těch serverů je poslední dobou velmi málo, které tuto vychytávku nabízejí.

Souhrnné hodnocení serveru:

+ RPG zaměření
+ Propracovanost